25 dec

hallå igen :) har inte varit någon vidare uppdatering på senaste tiden
eftersom jag varken haft tid eller ork!
Men har ska börja skriva mer nu under jullovet så ser vi hur det håller sig
när skolan börjar om igen hehe.
Julafton igår ja =) hade en riktigt trevlig kväll med släkten och fick många
jättefina julklappar!
De julklappar jag fick i hästväg var ett svart fleectecke m. röd kant skrivet pedro på,
charles owen hjälm och ett jacson shabrak!
Bilder kommer nog ikväll:)
Har också anmält mig till KM:et i dressyr som är den 28 Dec.
Det är pogrammet ryttartest I:1.
Inte så svårt men var det ända man kunde välja, men tror det kommer
bli kul iaf! Imorgon ska jag in till ridhuset och träna pogrammet och rida lite dressyr sen på
Måndag blir det uteritt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0