rubrik?

Igår var jag nere på ridbanan och red lite dressyr.
Red honom i en låg form under hela passet.
Red på böjda spår och lite öppna och sluta så att han skulle bli mjuk i sidorna.
Han var lite tung i höger till en början men det släppte och han blev jättetrevlig, han
bjöd hela tiden vilket han inte brukar så han var enklare att jobba med!

Idag for jag ut och red då det bara var -11, jätteskönt :)
Var ute i ca 50 minuter och han var som vanligt när vi är ute
väldigt okoncentrerad på mig och ville springa på i det tempo han ville.
Men har varit lite förkyld nu så orkade inte riktigt jobba med honom.


(här hade första snön just kommit)

Kommentarer
Postat av: linnea & boyzon

hej ! :) super bra blogg , följer dig via bloglovin ! (:

följa mig ? (A)



btw , jag måste bara fråga :) äre Pedro som va med i ponnyakuten ? =D är så sjukt lik!!



hare bra!

2011-01-02 @ 11:46:24
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0