KALLT!

Usch idag är det kallt, var -17 i morse så eftersom jag endå var ledig så gav vi dem mat inne och sen gick jag och släppte ut dem kring 9 då det blivit någon grad varmare.
Har varit ute en sväng med pedro idag också, red i fleectecke:) skrittade och travade bara.
Red på lägdorna sen upp mot lotta och sen lägdorna tillbaka, var borta i ca 45 minuter.
Han var väldigt pigg och spänd och hade bitvis vädligt svårt att skritta haha.
red lite skänkelvikningar också och det funkade bra!
Imorgon tror jag att jag ska in till ridhuset och rida. Blir mer nu när det är vinter och kallt.
Dessutom har han varken sulor eller broddar än! Men hovslagaren kommer till veckan så då ska det nog gå bättre att rida ute också.


Mobilbild från idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Härligt!

Tackar:)

2010-11-10 @ 16:10:22
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Jag och min moster äger henne ;)

2010-11-10 @ 17:41:26
URL: http://ersmarksryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0