26/2

Hej!
har ganska just kommit hem från ida-träningen.
Gick bra trots att jag inte ridit så mycket dom senaste 2 veckorna.
Fick rida förvänd galopp, skänkelvikningar och lite sluta.
Har film på det men vet inte själv hur man får upp dem på bloggen så får
väl se hur det blir med det.
Kommer iaf fortsätta ha dålig uppdatering för att jag inte har något att
skriva om eller bilder osv..
Men kanske blir mer under sportlovet.
Lite tråkigt för er som läser min blogg för ser ju endå att jag har endel
läsare varje dag, men hoppas på bättre uppdatering sen ! :)




Kommentarer
Postat av: linneafalk - hästblogg

asså gud vilken fin häst du har! helt kär i han!!!!!!!!!! :O :D

2011-02-27 @ 08:29:27
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0