20/1

godmorgon=)
har varit och släppt ut hästarna och håller nu på att göra mig
klar för skola. Minus 22 idag ..
Igår när jag tog in Pedro såg jag att han blödde på höger bak just
ovanför hoven.. tvättade osv och såg att det inte alls var så djupt och
han var varken varm eller svullen så jag bestämde mig för att fara ut
och skritta och han kändes precis som vanligt.
Han skritta ca 70 meter innan vi träffade på 6 älgar haha.
Dom hade varit ute och sprungit i förrgår också och då hade det varit
lite livat i hagen så jag tänkte fan nu springer han hem igen, men icket.
Han blev som en staty och jag kände hur hjärtat började slå haha.
Men när älgarna sprungit in i skogen fortsatte han att gå=)
Så duktig så, men han var spänd och skvättig resten av ridturen;)

Tog även bild på mitt skrittäcke som jag lovade



Gissar på att det är ca 100-150 g fyllnad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0