27/1

hej! sitter på skolan nu och gör ingenting, längtar hem så att jag får fara ut och
rida. Blir en sväng ute i skogen och han lär vara pigg nu eftersom han
har vilat i två dagar ;)
Imorgon är jag ledig så blir att rida ut då också sen är det Ida-kurs på Lördag
och dressyrspec på söndag!
Fått mycket fina saker i födelsedags-present och hööks grejerna hämtar vi ikväll så
då blir det ut och pröva och se om alting passar=D
Vi hörs senare när jag kommer hem.


finpojken min;*

Någon som är sugen på att göra en ny header åt mig? ;$

Kommentarer
Postat av: amanda

hyeej jag kan inte men jag känner en som är jätte duktig

kolla min det är hon som har gjort min headre och desing

2011-01-30 @ 17:56:08
URL: http://mindymagnum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0