30/1

Fredag: Red ut efter bertolovs-väg, och sedan efter bastuträskvägen!
Tränade övergångar mellan galopp och skritt. Funkade riktigt bra när vi red
bortåt men när vi vände hem blev han pigg och stark och ville inte alls som jag..

Lördag: Ida kurs.
Gick riktigt bra trots att jag var lite bakis haha. Fick rida mycket förvänd galopp både
på rakt och böjt spår. Han tyckte att det var lite jobbigt så jag ska träna mera på
det. Men jag är endå nöjd=)

Söndag: Skrittade först upp till bomasbacken och tillbak, tog ca 25 min.
Sen red jag upp lottas väg skrittade och travade då också!
Red på ett pelhambett och jag tycker att det gick mycket bättre han var inte
alls lika stark och behövde inte slita i honom osv lika mycket.
Så dagens ridning kändes jättebra men tog det rätt lugnt eftersom han gick
rätt hårt igår. Var ute i ca 55 minuter.
Dressyrspecialen ikväll kommer jag rida ridskolehäst. Blir mycket sspännande
eftersom jag typ inte ridit nångon annan häst senaste året=)
Skriver sen ikväll hur det gick!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0