Min största rädsla

Vet faktist inte vad min största rädsla är, är lite feg när det gäller hoppning
Men är väl inte direkt hopprädd. Men min största rädsla är nog tex om Pedro skulle skada sig svårt,
bli avsparkad benet eller trampa sig med brodden djupt eller så.
Som tex det blev för Amanda med Gia.. hon var tvungen att stå i nästan ett år.
Skulle nog tappa intresset/lusten med hästar då.
Jag kollar igenom honom minst en gång varje dag om sår osv.

Red ut efter Lottas väg när jag kom hem från skolan.
Sen även lite jobb i ljupsnön. Han var pigg och okoncentrerad (A)
Han är fortfarande sådär skvättig och tycker att det är lite jobbigt för
jag blir lika rädd varje gång han hoppar till ;)

Hittar ingen bild på Pedro nu så ni får en på jag och lilla skrutt Uno:]
Tagen på julafton hos farmor!


Kommentarer
Postat av: amanda

okej



jag vart rädd när min haflinger vart spartkade på flrela ställen i höstas

hennes ena bog var som en extar tutte vi var jätte orliga och sen va hennes en has svullen men hon fick stå i en hel månda då blev hon bra

2011-01-27 @ 21:47:38
Postat av: Anonym

okej



jag vart rädd när min haflinger vart spartkade på flrela ställen i höstas

hennes ena bog var som en extar tutte vi var jätte orliga och sen va hennes en has svullen men hon fick stå i en hel månda då blev hon bra

2011-01-27 @ 21:53:00
URL: http://mindymagnum.blogg.se/
Postat av: amanda

okej



jag vart rädd när min haflinger vart spartkade på flrela ställen i höstas

hennes ena bog var som en extar tutte vi var jätte orliga och sen va hennes en has svullen men hon fick stå i en hel månda då blev hon bra

2011-01-27 @ 21:53:12
URL: http://mindymagnum.blogg.se/
Postat av: amanda

okej



jag vart rädd när min haflinger vart spartkade på flrela ställen i höstas

hennes ena bog var som en extar tutte vi var jätte orliga och sen va hennes en has svullen men hon fick stå i en hel månda då blev hon bra

2011-01-27 @ 21:53:13
URL: http://mindymagnum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0