Presentera dig & din häst

OM MIG

Jag heter då Adelina och är 17, snart 18 år.
Född den 26 Januari 1993 i Kusmark där jag bott i hela mitt liv.
Bor med min mamma, pappa, lillasyster Amanda (www.norrlandsryttare.blogg.se)
och våra djur.
Jag går 1 året på Hantverkspogrammet i Skellefteå.
Gick Barn &Fritid förra hösten men hoppade av eftersom det inte kändes rätt och var
så sjukt skol-less.
Mitt stora intresse är såklart hästar och ridning.
Men andra intressen är min chihuahua Uno, vara ute med vänner, vara med pojkvännen och åka
snowboard. 


Bild från i höst/sommar.

OM MIN HÄST

Han heter då Pedro och är född 1997 Inport Holland.
Han mäter 145 cm över manken men känns större.
Jag köpte honom i januari förra året så jag har bara haft honom i ett år.
Vi satsar bara på dressyren eftersom han helst inte ska hoppa pga att
han varit halt på framknäna eftersom han blivit hoppad med för mycket tidigare.
Men han kan verkligen hoppa och tycker att det är skitkul så att klart vi hoppar nått
litet skutt ibland :) Men jag tycker det är roligast med dressyr så det gör mig inget.
Han är en positiv, trevlig pch frammåt kille med glimten i ögat.
Gillar att jobba och göra rätt för sig.
Han är tävlad upp till LA dressyr men utbildad högre. LB hoppning.
Vi har inte hunnit tävla så mycket ännu men blev två tävlingar i sommras var av
en som faktist blev vinst:) Har bara tävlat LB, men i sommar startar vi LA.




Har ni frågor så är det bara att fråga på=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0