Så började mitt hästintresse

Minns faktist inte riktigt hur mitt hästintresse började
Men jag har tyckt om hästar så länge jag minns!
Började rida på ridskola när jag var 4 tror jag. Amanda, sofia, hanna
och jag lekte mycket med käppähästar också.
Vi hade ridskola haha, och när vi hade som mest hästar var det kring 20 st skulle jag gissa;)
vi hade tävlingar osv med. Det var härliga tider det!
Sen fick jag egen häst när jag var 12.
Hoppas på att kunna hålla på med hästar på något sätt så länge som möjligt.
Det är så otroligt fina djur!:)

----
Dressyrspecialen ikväll gick riktigt bra! Fick rida Lippur:)
Huur söt som helst måste jag säga.
Lite annars att rida än pedro men det var jättekul att pröva någon annan! V
i red förvänd galopp och det funkade riktigt bra faktist:)


fulpedro =]

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå jag saknar käpphäst-tiden!<3

2011-01-30 @ 21:11:56
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0