hiss & diss



Att rida i snön
Jättebra träning för hästen och dem tycker dessutom att det är
kul! Iaf Pedro;)
Du behöver inte alls rida långa sträckor eller länge.
Tycker bäst om när snön inte går över knäna, är det högre
föredrar jag inte att rida i där.




Gold Medal® Hera - träns ur hööks
Tycker att det är såå snyggt!
Jättefin färg och gillar verkligen mässingspännena.
Pedro är nog inte rätt färg för det här tränset, men tycker
att amanda borde köpa detta till Pikkan tror hon skulle vara
så fin i det :) och sen kanske byta ut pannbandet mot ett
guldigt swarowski-pannband + såklart ett mässingsbett!




Mitt nya tjocka ridtäcke
Snyggt, tjockt och bra passform!
Kan inte bli mycket bättre.
Har ingen bild på detta men kan ta en ikväll.
Det är iaf köpt på Royal för 600kr.


Jacson shabrak
Har detta shabrak men då i dressyr modell såklart;)
Det är stort och snyggt och sitter på plats.
Söker ett par lindor i samma färg eftersom dom beiga jag
har inte är samma färg, men bukar köra med marinblåa
lindor eftersom passpoalen också är marinblå och det funkar det med!




Att det jämt är så jävla kallt
Stor diss på det!
Det är få dagar det har varit under -10 i vinter.
Blir jämt att klä på dig så man knappt kan röra sig.
Hästarna tycker inte heller att det är lika kul att vara ute
när det är typ minus 15-20.
Och sen kan man inte rida riktigt som man skulle vilja
göra. Blir ganska korta turer osv..

Börjes boots
Kardborren sitter inte, har knappt använt mina men pedro
har tappat en i hagen redan och kardborren som sitter på den
jag har kvar är som bara ett sladder.
Men jag tror att det är så att man får vad man betalar för.
Dessa kostar bara 45 kr.




Kommentarer
Postat av: amanda

hej håller med dig på allt

2011-01-19 @ 18:41:42
URL: http://mindymagnum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0